Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Дані для повернення: Нова Пошта, місто Кривий Ріг, відділення № 18, ФО-П Біла М.В., ІНН 2957406722, тел. +38-067-638-52-68.

Умови повернення для товарів належної якості

У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись по номеру телефону зазначеному на сайті з менеджером та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.

Повернення здійснюється використовуючи транспортні послуги компанії "Нова Пошта".

Повернення повинно бути належної якості, а саме:

- товарна упаковка не пошкоджена

- комплектація повна

- відсутні будь-які механічні пошкодження

- відсутні сліди користування

Повернення відправлення можливо здійснити впродовж 14 днів з моменту отримання.

Повернення здійснюється за рахунок Відправника. Виконання повернення виключно доставкою "Нова пошта".

Повернення коштів відбувається шляхом переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару.

Група товарів по догляду за дитиною (косметичні прибори, розчіски), догляду за грудьми матері, до- та післяпологові бандажі, товари для годування дітей не підлягають поверненню після відкриття заводського пакування та використання.

Умови повернення товарів неналежної якості:

- у разі виявлення Клієнтом отриманого товару неналежної якості, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону зазначеному на сайті та в індивідуальному порядку вирішити питання заміни або ж повернення використовуючи транспортні послуги компанії ТОВ "Нова Пошта";

- при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар;

- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів.

Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в мессенджері Viber по номеру телефону зазначеному на сайті.

Повернення здійснюється за рахунок Отримувача. Виконання повернення виключно доставкою "Нова пошта".

Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем шляхом переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару.

Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання повернутого товару

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Існує низка товарів, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, що не підлягають обміну (поверненню), а саме:

· засоби, предмети сангігієни,

· корсетні товари,

· парфюмерно - косметичні вироби,

· пір'яно-пухові вироби,

· дитячі іграшки м'які,

· дитячі іграшки гумові надувні,

· зубні щітки,

· розчіски, гребінці та щітки масажні,

· рукавички,

· білизна натільна,

· білизна постільна,

· панчішно-шкарпеткові вироби,

· товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо),

· інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).

Повний текст у Постанови Кабінету Міністрів від 19 березня 1994 р. N 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів".

З приводу будь-яких питань щодо реалізації даних правил звертатися за телефоном: +38-067-638-52-68.